Adres
ul. Słowackiego 11
35-060 Rzeszów
Kontakt
+ 48 513 947 945
+ 48 796 544 983
biuro.m2o@gmail.com
Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek: 8-16
Adres
ul. Słowackiego 11
35-060 Rzeszów
Kontakt
+ 48 513 947 945
+ 48 796 544 983
biuro.m2o@gmail.com
Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek: 8-16
Twój wniosek o dofinansowanie na fotowoltaikę i magazyn energii „Mój Prąd 6.0” został odrzucony? Sprawdź, przed jego wysłaniem czy nie popełniłeś tych błędów!
Program „Mój Prąd 6.0” to doskonała okazja do uzyskania wsparcia finansowego na instalację fotowoltaiczną oraz magazyn energii. Niestety, wiele osób popełnia błędy już na etapie składania wniosku, co prowadzi do jego odrzucenia i utraty możliwości uzyskania dofinansowania. Według Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej średnio co szósty wniosek o przyznanie dotacji z programu „MójPrąd 6.0” jest odrzucany. Aby uniknąć niepotrzebnego stresu i opóźnień, warto wiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę.
Przed wysłaniem aplikacji dokładnie sprawdź, czy wszystkie wymagane dokumenty są załączone, dane są spójne, a informacje zgodne z rzeczywistością. Dzięki temu unikniesz konieczności poprawiania błędów, a Twój wniosek zostanie rozpatrzony szybciej i sprawniej. Osoba oceniająca wniosek w programie „Mój Prąd 6.0”może zwrócić go do uzupełnienia lub poprawy, jeśli zauważy braki w dokumentacji, niespójność danych, błędy formalne, wątpliwości co do autentyczności załączników lub nieprawidłowe dane techniczne instalacji. Wniosek może zostać odesłany również w przypadku, gdy magazyn energii nie spełnia wymogów programu lub gdy poprawki nie zostaną dostarczone w wyznaczonym terminie. W takich sytuacjach wnioskodawca otrzyma informację zwrotną z prośbą o uzupełnienie brakujących elementów lub poprawienie błędów.
Wniosek w programie „Mój Prąd 6.0” składa się wyłącznie elektronicznie przez dedykowaną platformę online. Należy zalogować się na stronę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej: https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Aby złożyć wniosek, należy posiadać Profil Zaufany lub konto w systemie ePUAP, chyba że zostanie upoważniona wykwalifikowana osoba do złożenia wniosku za Ciebie. Po wypełnieniu wniosku i dołączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, należy za kliknąć niezbędne zgody i oświadczenia oraz wysłać wniosek i czekać na potwierdzenie. Otrzyma się numer wniosku, który pozwoli śledzić jego status.
Proces ubiegania się o dofinansowanie w ramach programu „Mój Prąd 6.0” może być skomplikowany i wymaga precyzji. Aby uniknąć błędów i przyspieszyć procedurę uzyskania dotacji, warto skorzystać z pomocy specjalistów. Nasza firma oferuje wsparcie na każdym etapie – od wypełnienia wniosku po kompletację niezbędnych dokumentów. Skontaktuj się z nami i zapewnij sobie bezproblemowe dofinansowanie na fotowoltaikę oraz magazyn energii!